Friday 14 December 2012

Where should i start? - Getting Back Together!

Gempak sehhh tajukk!
But nice kan? kan? >,<Ada yang tahu, dan ada yang tak tahu. Aku dan Harry ( love to call my fiance by his cute name) telah bercinta sejak 2007 hingga  February 2011 . February 2011, kami break up...

Sebab kami putus?
Disebabkan ada juga manusia yang wujud di dunia ni yang masih menggunakan pertolongan "syaitoonirojim" untuk memuaskan kehendak dia.Dan mangsanya adalah Harry. Itu je yang boleh di explainkan, sebab, bila teringat balik kejadian tu, hati aku sakit. pedih . sedeh tauuuu :( . So sebab itu, kami berpisah selama 1 tahun!.

Never thought i will experience the heartbroken moment. It's sucks!. Miserable. Lonely . 

Within 1 year tu, of course, we had meet macam-macam orang. suka macam-mcam orang. Rasa macam-macam perasaan, pendek kata banyak macam-macamnya. hihii

Tapi aku tak tahulah kenapa, tapi untuk diri aku, ( tak tahu harry macamana), I know, we will be together again. Still,  First Love is hard to forget kan ?. Tak pernah rasa kami berpisah, just aku rasa kami hanya jauh untuk 1 tahun. 

Siapa duga kan? Allah dah takdirkan kami berpisah, dan Allah juga takdirkan kami berjumpa semula kan?


Surat 36 – Yaasiin, ayat 82 : “Sesungguhnya perintah-Nya apabila Dia menghendaki sesuatu hanyalah berkata kepadanya: jadilah, maka terjadilah ia“.

Apa lagi yang perlu kita ragu kan?




No comments:

Post a Comment