Friday 28 December 2012

Perfect & Fabulous Attire!- Sepatu Persandingan kamu!

Bismillah,

Hi Hi Hi!

Gila skema tulis 'Sepatu' ! hahahaa. Bukan apa, kalau aku tulis kasut kahwin, rasanya macam pakai Sport shoes. Entah, kepala otak aku kalau orang cakap kasut, aku akan terfikirkan, kasut yang tertutup, flat,sneakers etc etc etc. 0__o

Okay, meh aku nak share story aku dan harry menjelajah selama 2 bulan di kompleks2 membeli-belah di JB semata untuk mencari sepatu yang hanya nak nampai kaki tu cantik masa bersanding. hahahahaha.

Of course, kita nak cari yang murah dan cantik ye tak? 

At first, aku suka sangat design sepatu ada reben reben  dan bling bling macam ni,


Yang bereben tepi cenggini pun cunnn

reben belakang pon hokey.

Yang pasti, taste sepatu aku adalah bereben-reben dan bling bling ye. Biarlah, kahwin sekalii je kotttt.
Konfom harga kasut cenggini beratus-ratus. boleh cecah beribuuu agaknya!.
lastly, aku dapat juga kasut yang takdalah sebijik macam yang aku nak, tapi ada iras-iras juga lah.

TADAAAAAA!
Yeayyyyyy!


Ada reben kat tepi uolls! ada bling bling jugak!

Harga cik sepatu ni below seratus. RM89 sahaja :) still under budget.  Kiteorang beli dekat 'PAYLESS OUTLET' dekat Jusco Bukit Indah .Aku survey sebelum ni sepatu ni range RM 100- 500 jugaklah. Tapi rezeki agaknya, jumpa yang seiras dengan sepatu idaman pun  jadilahh. Alhamdulillah.

Untuk next year, rasanya, boleh dapat yang lagi murah denagn design macam aku. sebab ini trend 2012, kalau trend 2013 mesti dah bertukar, so harga mesti dah turun, yang pastinya, beli ikut budget, jangan sedap hati je ok?

Thank You.

Adiosss



3 comments: