Wednesday 2 January 2013

Happy New Year - Nawaitu!


Bismillah..
Hi hi hi!

Happy new year guys! Have a blast year towards! How;s ur day?
Semoga tahun 2013, akan menjadi tahun yang terbaik untuk korang semua. Aminn J

Kat JB takda sambutan New Year, dan jujurnya memang aku pun tak terasa yang 2013 dah tiba.
serious.

Aku dengan Harry just jalan-jalan dekat Jusco. Maklumlah, dinner company nak dekat, kenalah pikir nak pakai baju apa kan. Nasib baik tema tak pelik-pelik. Kalau temanya 'Hawaii' tak ke gile aku nak pakai baju rambu ramba? hehehe. Tema dinner company just simple. 'Blue.Orange.White'. Our logo punya warna.
Senang, kau pilihlah warna apa kau nak pakai kan?

*Sigh* baju tak beli lagi. No idea T.T

----------------------------------------------

Well, nak mengarang dekat belog ni, kena pikir betul-betul
Ayat kena cantik, kena sesuai.
Zaman sekarang ni, kita buat baik pun, orang kutuk, mengeji,

Bila bagi nasihat dikatanya 'Propa', “Bajet gud gud je’.
Bila marah dikatanya 'Berlagak','Bajet suci','penyibuk' dan sebagai bagainyaaa

Sebab tu, Harry dah bagitahu awal-awal, 

"u boleh berbelog, tapi takyah share semua hal, itu privasi kita dan takut orang menyampah"

Nawaitu somagadin aku masa berbelog semula sebab nak Sharing Experience  semasa persiapan sebelum majlis persandingan berlangsung. Apa yang aku tulis, itulah yang aku alami. Tak mereka-reka cerita langsung.
So, maaflah kalau kat belog ni tak kerap meletakkan gambar-gambar fancy aku ke, Harry ke apa ke untuk tatapan korang. hehehhe . Taknak korang muntah hijau tengok gambar kiteorang. hahahahah

Apa yang aku rasa boleh share, aku share, if rasanya privasi, kenalah simpan kan. InsyaAllah lah, kalau belog ni boleh membantu korang kan kan?


So, aku harap, kalau korang terbaca belog aku ni, kalau ada yang tak berkenan kat mata, yang sakit hati je baca, tinggalkanlah komen. kot-kot aku tersalah info or tersalah cakap kan? Yang baik datangnya dari Allah, yang buruk, tentunya dari aku.

By The way,

Happy New Year u'olls!
May Allah bless you every day oof 2013!





2 comments: